Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) opublikowała dane dotyczące funkcjonowania centrów i parków handlowych w marcu 2025 roku. W porównaniu do analogicznego okresu 2024 wzrósł wskaźnik konwersji, natomiast zanotowano spadki zarówno pod względem odwiedzalności, jak i wartości sprzedaży. Wpływ na wyniki miały istotne czynniki kalendarzowe, w tym brak niedzieli handlowej i przesunięcie Wielkanocy na kwiecień. Wzrost sprzedaży detalicznej o 7,6% w kwietniu r/r (dane GUS) może sugerować, że obiekty handlowe odnotują poprawę wyników w kolejnych miesiącach.
Kampania #Rybniczanie zrealizowana w 2024 roku przez Focus Park w Rybniku została doceniona przez międzynarodowe jury i znalazła się w finale prestiżowego konkursu SOLAL Awards – jednego z najważniejszych wyróżnień w branży marketingu miejsc w Europie. Patronat nad kampanią #Rybniczanie objął prezydent Rybnika Piotr Kuczera, co dodatkowo podkreśla znaczenie projektu dla lokalnej społeczności.
CH Plejada Sosnowiec po ponad 20 latach działania na rynku przechodzi gruntowną modernizację, która całkowicie odmieni doświadczenia zakupowe klientów centrum. Nowa strefa gastronomiczna, przestrzenie rekreacyjne i odświeżony design to tylko część zmian, na które zdecydował się właściciel obiektu, we współpracy z zespołami Cushman & Wakefield odpowiedzialnymi za jego komercjalizację, zarządzanie oraz Project & Development Services. To kluczowy krok, który pozwoli dostosować Plejadę Sosnowiec do współczesnych oczekiwań klientów.
Z okazji Dnia Dziecka Avenida Poznań zaprasza na wyjątkowe święto pełne troski, radości i kreatywnej zabawy. Już 31 maja na najmłodszych i nie tylko czekają dwie atrakcje: dobroczynna akcja „Uszyj Jasia” oraz interaktywne warsztaty z druku 3D. To dzień, w którym wspólne działania przynoszą realną pomoc i rozwijają wyobraźnię.
Galeria Twierdza Kłodzko, zarządzana przez EPP, umocniła swoją pozycję na mapie handlowej południowo-zachodniej Polski dzięki nowo uruchomionej części parku handlowego. Obiekt o powierzchni blisko 4200 mkw., którego komercjalizacja zakończyła się pełnym sukcesem na wiele tygodni przed jego otwarciem, został oddany do użytku 15 maja 2025 r. Portfolio najemców wzbogaciły debiutujące w regionie marki TK Maxx i drogeria dm.
Do grona najemców zarządzanego przez EPP M1 Marki dołączyły trzy firmy – CCC, Well Fitness oraz FDM Fabryka Dobrych Materacy. Równocześnie sieci NEW YORKER i Diverse zdecydowały się na relokację do większych lokali. Powierzchnia najmu objęta wszystkimi kontraktami wyniosła ponad 4 300 mkw., co oznacza zmiany na około 9% całkowitej przestrzeni centrum.