Zarządzane przez EPP rodzinne centrum handlowe M1 Kraków wzmacnia ofertę gastronomiczną, usługową i sportową. Do grona nowych najemców dołączył debiutujący w stolicy Małopolski Sports Direct, a także restauracja orientalna Asia Mama i sklep dla zwierząt Maxi Zoo. W ostatnich miesiącach dla klientów otworzyła się także Cukiernia Sowa.
Wola Park zaprasza swoich klientów do korzystania z letnich atrakcji przygotowanych specjalnie na wakacyjny sezon. W czwartkowe wieczory, w malowniczym otoczeniu Parku Ulricha, będzie można wygodnie rozsiąść się na leżaku i obejrzeć ulubione filmy pod gołym niebem. Dodatkową atrakcją dla widzów jest bogata oferta gastronomiczna Ogrodów Ulricha. To doskonały sposób na spędzenie czasu z bliskimi lub chwilę wytchnienia po zakupach w centrum handlowym.
Maj 2025 roku przyniósł dalszy wzrost obrotów i stabilizację liczby odwiedzin w centrach handlowych. W porównaniu do tego samego miesiąca w 2024 roku obroty wzrosły o 2,8 %, natomiast footfall, czyli liczba klientów odwiedzających centra handlowe, wzrósł o 0,3 % – informuje Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH).
Pierwsze półrocze 2025 roku w Posnanii przyniosło wyraźny wzrost odwiedzalności (+6 % r/r), sukcesy debiutujących marek oraz intensyfikację współpracy z najemcami, partnerami społecznymi i instytucjami miejskimi. Tym samym Posnania potwierdziła swoją pozycję lidera i wzmocniła wizerunek kluczowego obiektu handlowo-usługowego w regionie. To efekt długofalowej strategii rozwoju, realizowanej przez Apsys, zarządcę obiektu.
G City Targówek zamyka pierwsze półrocze 2025 roku bardzo dobrym wynikiem. Niemal 100-procentowy poziom komercjalizacji obiektu, 20 podpisanych umów o łącznej powierzchni GLA 3 134 m2, wzrost footfallu o 2% r/r oraz pojawienie się silnych rozpoznawalnych marek, potwierdzają wiarygodność centrum w oczach kluczowych graczy.
Już od dzisiaj Avenida zaprasza dzieci, młodzież i dorosłych na czwartą edycję „Wrotkarni pod ażurowym niebem” – bezpłatnej wakacyjnej atrakcji, która łączy ruch, zabawę i rodzinny klimat. Profesjonalna strefa jazdy, sprzęt dostępny na miejscu, zajęcia z instruktorami i letnia szkółka dla najmłodszych – to wszystko czeka na uczestników codziennie w samym sercu miasta.
Warszawski Wola Park rozpoczyna sezon z letnim otwarciem uwielbianej miejskiej plaży. Jak co roku centrum zaprasza do letniej strefy pełnej atrakcji, w której mieszkańcy mogą bezpłatnie uczestniczyć w wydarzeniach przygotowanych z myślą o wakacyjnym wypoczynku. To doskonała okazja, by spędzić czas z bliskimi i skorzystać z unikalnych form rozrywki: siatkówka plażowa, zajęcia z jogi, kino plenerowe, potańcówki, warsztaty orgaznizowane wspólnie z IKEA czy warsztaty teatralne. Wszystko to w ramach strefy „Plażuj do Woli”, dzięki której Wola Park staje się nie tylko miejscem zakupów, ale także przestrzenią relaksu, spotkań i dobrej zabawy.
Posnania aktywnie angażuje się w działania wspierające kobiety – nie tylko w roli klientek, ale przede wszystkim jako mamy, córki, przyjaciółki i partnerki. W tym roku obiekt włączył się w ogólnopolską kampanię Federacji Stowarzyszeń Amazonki promującą profilaktykę raka piersi i zachęcającą do regularnych badań. Efekt? Dwa tysiące złotych zebranych dzięki zaangażowaniu klientów, setki kobiet uświadomionych w zakresie troski o zdrowie oraz poruszający film przedstawiający historie Amazonek i podkreślający rolę regularnych badań.