Galeria Północna kontynuuje rozwój oferty handlowej – do centrum dołączają nowe marki, a dotychczasowi najemcy decydują się na kontynuację współpracy. Wiosenne zmiany obejmują zarówno nowe otwarcia, jak i przedłużenia umów na łączną powierzchnię blisko 3 100 m kw.
Na poziomie -2 zadebiutowała w pierwszym tygodniu maja br. kwiaciarnia La Flor. Punkt zlokalizowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie rzeźby Wir. La Flora to miejsce tworzone z pasją do kwiatów i estetyki. W asortymencie znajdują się nie tylko popularne i sezonowe kwiaty cięte, ale również unikalne gatunki egzotyczne, szeroki wybór roślin doniczkowych oraz ceramika, szkło i artykuły dekoracyjne.
Już wkrótce, na parterze galerii, otwarty zostanie z kolei salon Top Secret. To znana polska marka modowa oferująca szeroki wybór ubrań i akcesoriów damskich. W asortymencie sklepu znajdują się zarówno elementy garderoby codziennej, jak i stylizacje na specjalne okazje.
Do końca czerwca tego roku, pierwszych klientów przyjmie Meblik, producent mebli dziecięcych i młodzieżowych. W ofercie znajdują się gotowe komplety, praktyczne rozwiązanie do przechowywania oraz dodatki, które pozwalają stworzyć funkcjonalną i bezpieczną przestrzeń na nauki, zabawy i odpoczynku.
W ostatnich tygodniach Galeria Północna przedłużyła umowy najmu z dziewięcioma markami: Martes Sport, Sala Zabaw Fikołki, Home&You, The North Face, Pako Lorente, Wittchen, W.Kruk, T-Mobile, Kray Grey.
- W Galerii Północnej stawiamy na partnerską współpracę z markami, które wzbogacają naszą ofertę i tworzą realną wartość dla odwiedzających. Jesteśmy dumni, że wiele renomowanych firm wybiera nas na długie lata – ich lojalność to najlepszy dowód na profesjonalne warunki najmu i wspierające środowisko do rozwoju biznesu – komentuje Katarzyna Żuchowska, Retail Leasing Manager GTC SA.
oprac. red.