Galeria Twierdza Kłodzko, zarządzana przez EPP, umocniła swoją pozycję na mapie handlowej południowo-zachodniej Polski dzięki nowo uruchomionej części parku handlowego. Obiekt o powierzchni blisko 4200 mkw., którego komercjalizacja zakończyła się pełnym sukcesem na wiele tygodni przed jego otwarciem, został oddany do użytku 15 maja 2025 r. Portfolio najemców wzbogaciły debiutujące w regionie marki TK Maxx i drogeria dm.
- Dzięki otwarciu nowej części parku handlowego w Galerii Twierdza Kłodzko zrealizowaliśmy dwa nasze cele strategiczne: wprowadziliśmy do regionu atrakcyjne marki, niedostępne wcześniej w Kotlinie Kłodzkiej, takie jak TK Maxx i drogeria dm, jednocześnie oferując dotychczasowym najemcom powierzchnie lepiej dostosowane do ich aktualnych potrzeb. To rozwiązanie przynosi korzyści naszym najemcom, klientom, także tym z Czech, gdzie TK Maxx jest nieobecny, jak i regionowi – mówi Magdalena Małycha, Asset Manager w EPP.
W nowej części parku handlowego, klienci mogą już skorzystać z asortymentu pierwszej w regionie drogerii dm. Odwiedzających powitał także salon TK Maxx, sieć sklepów w modelu off-price. Ponadto w nowej lokalizacji powiększony koncept zaprezentował Reserved, jedna z marek Grupy LPP. Zwolnioną przez markę przestrzeń w drugiej połowie roku zajmie Sinsay.
oprac. red.